Gymfit
Gymfit

Personal Training

In een vrijblijvend, gratis, intake gesprek wordt besproken wat je persoonlijke doelstellingen zijn en leg ik mijn visie en aanpak uit. Zo bekijken we of we SAMEN jouw doelen kunnen bereiken!

12 weken traject

Om op een veilige, effectieve en productieve manier te trainen wordt eerst een assessment gedaan. Op basis hiervan wordt een persoonlijk OPT programma voor je gemaakt. OPT (Optimum Performance Training) is ontwikkeld door de National Academy of Sports Medicine.​​ NASM’s OPT model past wetenschappelijk bewijs toe op een progressieve manier.

FASE 1

FASE 1: STABILISATIE In de eerste fase werken we aan je flexibiliteit, de stabiliteit in je gewrichten, de communicatie tussen je zenuwstelsel en je spieren, het uithoudingsvermogen van je (stabiliserende) spieren en de controle over je postuur. Aan de hand van je assessment werken we aan je zwakke punten. Zo kan je op een vloeiende en stabiele manier bewegen en sporten. We bereiden je lichaam voor op de volgende fases.

FASE 2

FASE 2: KRACHT Of je doel nu afvallen, aankomen of op gewicht blijven is ...krachttraining is essentieel! De krachtfase bestaat uit drie niveau's afhankelijk van je doel: - Spieruithoudingsvermogen - Hypertrofie - Maximale kracht

FASE 3

FASE 3: POWER Deze derde fase is bedoeld om de "rate of force production" (de snelheid waarmee spieren aangespannen) te vergroten. Deze fase is niet voor iedereen toegankelijk en dat is ook niet nodig. Is vaak gelinkt aan sportspecifieke training.

GYMFIT

Een pakket personal training bevat:

  • Gratis intakegesprek
  • Assessment (lichaamsanalyse, bewegingsanalyse, eventueel uithoudingstest,...)
  • 12 individuele trainingssessies (éénmaal per week, tenzij anders gevraagd)
  • Trainingsschema's voor thuis of in de fitness
  • Toegang tot de mobiele app